Kangasala-Pälkäne

Tervetuloa Muistikahvila Kamuun!

Muistikahvila Kamu on kaikille avoin tapaamispaikka, ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. Kahvila on avoinna kerran kuukaudessa Jalmarin kodolla, (Finnentie 11, Kangasala) aina samaan kellonaikaan 14.15 - 15.30.   Tule keskustelemaan ja kyselemään muistinhuollosta ja muistisairauden ennaltaehkäisystä.

Syyskausi 2019

• 26.9. Pidä huolta muististasi!
  • 31.10. Tietoa etenevistä muistisairauksista
  • 28.11. Aivoterveys -tietovisa ja tehtäviä
  • 12.12. Joulun tunnelmaa

Omakustanteinen kahvi.

Tervetuloa!

Lisätiedot: Jalmarin Kodon omaishoito/Ikäpiste 03 3136 0225.

Yhteyshenkilö:
Virpi Veräjänkorva v.virpi@gmail.com

Paikallisosaston 10-vuotisjuhla Pälkäneen seurakuntatalolla

Vertaisryhmät

Kangasalan paikallisosasto järjestää vertaisryhmätoimintaa, ensitietoa ja muistineuvontaa muistisairauteen sairastuneille ja heidän läheisilleen Kangasalan seutukunnassa.

Muistisairaiden omaisten ryhmä jatkaa kokoontumisia entiseen tapaan Kangasalan keskusterveysasemalla. Tarkempia tietoja ryhmän ajankohdasta muistihoitajalta puh. 050 430 8563.

Pälkäneen ryhmä muistisairausdiagnoosin saaneille ja heidän läheisilleen kokoontuu kerran kuukaudessa klo 13 - 14.30, Perhekeskus Pirtissä (Keskustie 1, Pälkäne).

Syyskausi 2019: 16.9., 14.10., 11.11. ja 11.12.2019
(saattavat muuttua, Pirtin tulevan remontin takia).

lisätiedot Kangasala: Kristina Uotila 044 730 5270, kristina.uotila@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi
lisätiedot Pälkäne: Marjo Haavisto 050 330 8515, marjo.haaqvisto@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi

Paikallisosasto on mukana Kangasalan ensitietopäivässä muistisairausdiagnoosin saaneille ja heidän läheisilleen. Seuraa ilmoittelua paikallislehdessä.

KANGASALA - PÄLKÄNE JUHLI 15 TOIMINTAVUOTTAAN

Kangasalan Palvelusäätiön Jalmarin Kodolla vietettiin keskiviikkona 14.12.2016 Kangasala-Pälkäne paikallisosaston 15-vuotisjuhlaa joulupuuron ja torttukahvien merkeissä. Paikalla oli viitisenkymmentä juhlavierasta. Puheiden ja runonlausunnan lomassa laulettiin joululauluja, joita säesti Kangasalan seurakunnan kanttori Janne Kyrönlahti. Mukana oli myös diakoni Riikka Rantakallio sekä iloinen joukko paikallisosaston perustajajäseniä.

Tilaisuudessa yhdistyksen toiminnanjohtaja ojensi Muistiliiton hopeisen ansiomerkin Tanja Pitkäniitylle. Ansiomerkki myönnetään vapaaehtoistyössä pitkään toimineelle henkilölle tai muutoin erityisen ansioituneelle muistityön kentällä vaikuttaneelle ihmiselle.