Nokia

RYHMÄTOIMINTA NOKIALLA

Nokian paikallisosasto järjestää vertaisryhmän muistisairausdiagnoosin saaneille ja heidän läheisilleen joka kuukauden ensimmäisenä tiistaina klo 15-16.30 SPR:n Kotipesä (Pirkkalaistori 1 2.krs, Nokia).

Kevätkauden päätöstä vietettiin tuttuun tapaan Otamussillalla makkaranpaiston merkeissä!

Syyskauden kokoontumispäivät ovat: 4.9., 2.10., 6.11. ja 4.12.2018

Tervetuloa mukaan!

Yhteyshenkilöt:
Seija Helminen puh. 040 730 6378, seipe.raipe@gmail.com
Marjo Haavisto puh. 050 330 8515, marjo.haavisto@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi

Nokian muistikahvilahengettären Seijan synymäpäivä.
18.10.16 Muistikahvilassa tehtiin yhdessä hyvän mielen karttaa. Kuvassa kahvilaemäntä Seija Helminen
13.3.18 Markku Suominen Pirkanmaan Pelastuslaitokselta kertoi kodin turvallisuuden kannalta tärkeistä asioista. Aihe herätti paljon keskustelua, lopuksi ladattiin vielä kaikkien halukkaiden puhelimiin 112 -sovellus.

MUISTIKAHVILA NOKIALLA

Kahvila toimii kerran kuukaudessa, tiistaisin klo 15 - 16.30 HUOM! Eri paikka: Spr:n Kotipesä, Pirkkalaistori 1., 2. krs. Kaikille avoimessa kahvilassa kuullaan ja keskustellaan muistiin liittyvistä ajankohtaisista asioista sekä tavataan vanhoja ja uusia tuttuja.

Muistikahvilan kevätkausi 2018:

• 15.5. Tanssit! Vintake -orkesterin tahdissa tanssimme kohti kesää! Yhteinen kevätkauden päätös vertaistukiryhmän kanssa.

Muistikahvilan syyskausi 2018:

• 11.9. SPR:n toiminnan esittely / Satu Luoto
  • 9.10. Ikäihmiset ja autoilu HUOM! Eri kellonaika ja paikka: klo 17 alkaen Nokia-Salissa (Kylmänojankatu 3) / geriatri Pirkko Jäntti sekä poliisin edustajat
  • 13.11. Pelipäivä / pelit, visailut ja pähkinät
  • 11.12. Puurojuhla / virittäydytään Joulutunnelmaan

Lämpimästi tervetuloa!

Lisätiedot: Seija Helminen 040 730 6378 tai
Tiina Pelander 050 365 8108, tpelander@luukku.com

Muistiohjaaja Raita Lehtonen 050 431 9299

Nokialla juhlitiin 15 toimintavuotta 12.12.2017

Tilaisuudessa tarjottiin riisipuuroa ja nautittiin juhlakahvit. Teija Siipola piti juhlapuheen, minkä jälkeen kukitettiin aktiiviset paikallisosastotoimijat Seija Helminen ja Tiina Pelander. Seija palkittiin myös Muistiliiton hopeisella ansiomerkillä ansiokkaasta vapaaehtoistyöstä. Juhla huipentui Tomi Markkolan esiintymiseen, lisäksi laulettiin yhteislauluja Tarjan säestyksellä.

Alaosastotoimijat Seija Helminen ja Tiina Pelander.
Pasi Heino (säestäjä), Seija Helminen ja Tomi Markkola