Valkeakoski

VALKEAKOSKEN MUISTIKAHVILA JATKAA SYYSKUUSSA EPIDEMIATILANTEEN SALLIESSA

MUISTIKAHVILA

Lähitorilla, Seurahuoneenkatu 4, Valkeakoski.

Kaikille avoimessa muistikahvilassa on joka kerralla oma teema, vaihdellen tietoiskuista luentoon ja aivojumppaan.

Kahvila on koolla kerran kuukaudessa:

• ma 7.9.2020 klo 10:30 - 12:00
  • ma 5.10.2020 klo 10:30 - 12:00
  • ma 2.11.2020 klo 10:30 - 12:00

Ei enakkoilmoittautumista, tervetuloa!

Tervetuloa mukaan toimintaan ja vaikuttamaan Valkeakosken alueella. Seuraa paikallislehden ilmoittelua.

Lisätiedot: Marjo Haavisto puh. 050 330 8515 tai marjo.haavisto@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi

Kevätkausi aloitettiin reippain sävelin Sanna Saarisen säestäessä harmonikalla parinkymmenen hengen ”kuoroamme”. Lauloimme yhdessä niin kepeitä valsseja kuin tummaa tangoakin Sannan johtamana ja säestämänä. Ja meillä kaikilla oli niin mukavaa!

Valkeakosken paikallisosasto tekee yhteistyötä kaupungin Muistikeskuksen kanssa. Kysy lisätietoja yhteyshenkilöiltä.

Yhteyshenkilöt:
Anne Niemi puh. 040 335 7459, anne.niemi@valkeakoski.fi
Muistiohjaaja Marjo Haavisto puh. 050 330 8515, marjo.haavisto@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi

KUN OLET KIINNOSTUNUT MUISTIASIOISTA, SOITA MEILLE!

Anni Kerilahti, Anne Niemi, Taina Rauhala, Kati Takku ja Sari Patojoki Valkeakosken kaupungin Muistikeskuksesta

OMAISTEN ILLAT

Valkeakosken kaupungin Muistikeskus järjestää muistisairautta sairastavien omaisille omaisten iltoja. Iltojen vetäjänä toimii osastonhoitaja/muistiohjaaja Anne Niemi ja sosiaaliohjaaja Katri Nieminen. Illoissa käsitellään ajankohtaisia teemoja ja voitte vapaasti tuoda julki omia ajatuksianne ja kysymyksiänne, joita voimme yhdessä pohtia.

Tiedustelut:
Anne Niemi 040 335 7459