Virrat

Ryhmätoiminta Virroilla

Keskustelu- ja vertaisryhmät muistisairausdiagnoosin saaneille ja heidän läheisilleen kokoontuvat päivätoiminnan tiloissa, Sipiläntie 3, Virrat (sisäänkäynti alapihan puolella).
Molemmat ryhmät kokoontuvat kerran kuukaudessa perjantaisin klo 10 - 11.30.

Kevään 2019 kokoontumispäivät ovat: 15.2., 8.3., 5.4. ja 3.5.2019

Muistisairausdiagnoosin saaneiden ryhmää ohjaa muistiohjaaja Eeva Tyrväinen ja läheisten ryhmää vapaaehtoistoimija Hilkka Heikkinen.

Lisätiedot:
Muistiohjaaja Eeva Tyrväinen puh. 044 738 9373, eeva.tyrvainen@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi
Vapaaehtoistoimija Hilkka Heikkinen puh. 040 069 7343
Sairaanhoitaja AMK/Muistihoitaja Terja Kellomäki 044 715 1390 terja.kellomaki@keiturinsote.fi

Tervetuloa mukaan Virtain paikallisosastotoimintaan!

Muistikahvila Virmuska jatkaa toimintaansa kerran kuukaudessa lokakuusta alkaen. Syyskauden kahviloissa on mm. tietoa ikäihmisen lääkehoidon toteuttamisesta kotona, unen vaikutuksesta terveyteen ja toimintakykyyn sekä jouluisia tunnelmia kera pienten yllätysten. Muistikahvilan aika ja paikka -tiedot tarkentuvat elokuun aikana, seuraa ilmoituksia!

• 18.2. Aivoterveys
  • 18.3. Laulua, rytmiä ja liikettä aivoille

Tule kahvittelemaan ja kuulemaan ajankohtaisista asioista!

Paikallisosasto suunnittelee toimintaa virtolaisten muistisairaiden ja heidän perheidensä tueksi. Uudet vapaaehtoiset ovat tervetulleita mukaan toimintaan.

Vapaaehtoistoimijat: Lea Harsu-Savilahti 040 415 5887, Maija Jussila 0400 906 828, Hilkka Heikkinen 0400 697 343.