Lempäälän paikallisosaston 20+ vuotisjuhla

23.7.2021

Pyöreiden vuosien kunniaksi Lempäälän paikallisosasto tarjosi jäsenilleen maksuttoman "Hei, me striimataan!" teatteriesityksen Hakkarin kesäteatterissa. Tilaisuuden tervetuliassanat lausui yhdistyksen puheenjohtaja Tuula Auranen ja  Muistiliiton tervehdyksen toi järjestöjohtaja Anna Tamminen. Tilaisuudessa kultaisen ansiomerkin saivat Jaana Kettunen 25 vuotta kestäneestä muistityöstä muistisairaiden ja heidän läheistensä hyväksi. Jaana on toiminut ensin omaishoitajana sen jälkeen vapaaehtoistyössä Lempäälän paikallisosaston perustamisesta alkaen ja lisäksi viime vuodet luottamushenkilönä Pirkanmaan Muistiyhdistyksen hallituksen jäsenenä sekä varapuheenjohtajana sekä Helga Lehti paikallisesta 25 vuotta kestäneestä muistityöstä muistisairaiden ja heidän läheistensä hyväksi. Helga on toiminut ensin muistikoordinaattorina ja ollut perustamassa Lempäälään muistipoliklinikkaa toimien saman aikaisesti vapaaehtoistyössä Lempäälän paikallisosastossa sen perustamisesta alkaen. Helga on toiminut myös luottamushenkilönä Pirkanmaan Muistiyhdistyksen hallituksen jäsenenä. Hopeisen ansiomerkin saivat Ritva Nurminen toiminnastaan Muistiyhdistyksen vapaaehtoistyössä Lempäälän paikallisosaston perustamisesta alkaen sekä Merja Myller toiminnastaan Muistiyhdistyksen vapaaehtoistyössä Lempäälän paikallisosastossa 20 vuotta.

Kuvassa ansimerkkien saajat sekä Pirkanmaan Muistiyhdistyksen puheenjohtaja ja Muistiliiton järjestöjohtaja.