Pälkäne

Ohjelmamuutokset mahdollisia.

RAUTAJÄRVEN MUISTIKAHVILA

Rautahovi, Rautajärventie 30, Rautajärvi. Muistikahvila on avoin kohtaamispaikka kaikille muistiasioista kiinnostuneille. Olet tervetullut juttelemaan, kuulemaan ja kyselemään muistiin liittyvistä asioista.

Kokoontuu kerran kuukaudessa maanantaisin klo 10.00-11.30

Kevätkausi 2024:

• 15.1. Aivojumppaa ja visilua
  • 12.2. Levyraati vanhojen hittien tahtiin
  • 11.3. Aivoviikko: Ravitsemus ikäihmisen aivoterveyden ja hyvinvoinnin edistäjänä, Gery ry
  • 15.4. Mieleen palauttaminen - virkistetään aivoja!
  • 20.5. Kesäistä musiikkia ja runoja

Lisätiedot: Muistiohjaaja Susanne Lempinen puh. 050 330 8515, susanne.lempinen@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi

PÄLKÄNEEN MUISTIKAHVILA

Pajuparvi, Alikyläntie 6, Pälkäne. Avoin kohtaamispaikka kaikille muistiasioista kiinnostuneille. Muistikahvilaan olet tervetullut juttelemaan, kuulemaan ja kyselemään muistiin liittyvistä asioista. Muistikahvilassa on kuukausittain vaihtuva teemaluento.

Kokoontuu kerran kuukaudessa maanantaisin klo 13:30 - 15:00.

Kevätkausi 2024:

• 15.1. Aivojumppaa ja visailua
  • 12.2. Levyraati vanhojen hittien tahtiin
  • 15.4. Mieleen palauttaminen - virkistetään aivoja!
  • 20.5. Kesäistä musiikkia ja runoja

Tervetuloa!

Lisätiedot: Muistiohjaaja  Susanne Lempinen puh. 050 330 8515 tai susanne.lempinen@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi

Anna Arola Minun ääneni-hankkeesta vierailemassa Rautajärven muistikahvilassa keväällä 2023.
Muistikahvila Rautajärvi
Mukavia tehtäviä muistikahvilassa Rautajärvellä.