Yhdistyksen videot

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Uusi tukihenkilönä Pirkanmaan Muistiyhdistyksessä video.

Tukihenkilönä Pirkanmaan Muistiyhdistyksessä

- Vapaaehtoisena tukihenkilönä voit mm. auttaa muistisairasta jatkamaan omia harrastuksia ja saat mielekästä sisältöä omaan elämääsi.

Kognitiota tukemalla elämänlaatua muistisairaalle

- Muistojen kirja, hoivakoti ympäristönä ja läheisyys - esimerkkejä elämänlaadun tukemiseksi.

Ilo muistaa ja onnistua

- Videosta saat vinkkejä millä tavoin tukea muistisairaan ihmisen muistia ja tiedonkäsittelytoimintoja.

Yksilöohjauksen malli muistisairauden myöhempiin vaiheisiin

- Toimintamalli kognitiivisen toimintakyvyn ja mielen hyvinvoinnin tukemiseen muistisiarauden myöhemmissä vaiheissa.

Seuraavasta linkistä pääset yhdistyksen You Tube-kanavalle ja voit katsella yhdistyksen tuottamia videoita. Halutessasi voit myös tilata kanavan itsellesi, jolloin saat ilmoituksen uusista videoista kanavalla sähköpostiisi.

Koristekuva.