Liity jäseneksi

Tällä lomakkeella liityt Pirkanmaan Muistiyhdistys ry:n jäseneksi. Jäseneksi voi liittyä kuka tahansa muistiasioista kiinnostunut henkilö. Myös yhteisöt (yhdistykset, hoivakodit jne.) voivat liittyä jäseniksi.

Jäsenedut

• Muistiliiton jäsenyys ja edut
  • Pirkanmaan Pääasiat -lehden sekä valtakunnallisen Muistilehden neljä kertaa vuodessa
  • tehtäväkirjeet, niitä erikseen tilanneille henkilöjäsenille, kalenterivuodeksi kerrallaan, kotiin postitettuna
  • läheisille suunnattua materiaalia sähköpostitse, niin halutessasi
  • alennuksia esim. kursseista
  • tietoa sairaudesta ja sen hoidosta
  • mahdollisuuden vertaistukeen
  • mahdollisuuden osallistua tilaisuuksiin ja tapahtumiin
  • mahdollisuuden vaikuttaa ja osallistua palveluiden kehittämiseen
  • mahdollisuuden juristin ja lääkärin puhelinneuvontaan sekä psykoterapeutin palveluihin jäsenhintaan.
  • Yhteisöjäsenet saavat alennusta koulutuksista sekä maksutta jäsenlehdet.

Jäsenmaksu vuonna 2024 on 20€/henkilöjäsen, 50€/yhteisöjäsen.

Voit liittyä jäseneksi tämän linkin kautta. (Siirryt Muistiliiton verkkosivulle.)

Mikäli haluat sekä Pirkanmaan Pääasiat -lehden että Muisti -lehden sähköpostiin muista valita "Haluan lehden sähköpostitse".

Jäsen voi milloin tahansa perua suostumuksensa ottamalla yhteyttä yhdistykseen tai Muistiliittoon.

Jäsentietojen käsittelystä ja rekisteröidyn oikeuksista saat tietoa jäsenrekisterin tietosuojaselosteesta, jota voit kysyä jäsenyhdistyksestäsi.