Työikäisille

Ohjelmamuutokset mahdollisia.

Ryhmä työiässä diagnoosin saaneille ja läheisille

Vertaistukiryhmä työiässä muistisairausdiagnoosin saaneille ja heidän läheisilleen.  Sekä diagnoosin saaneille että läheisille on omat ohjatut ryhmät,  jotka kokoontuvat samanaikaisesti. Ryhmä kokoontuu kuukausittain klo 17.30 - 19.00 Muistiyhdistyksen tiloissa, Hammareninkatu 7, 3. krs, Tampere.  Kevään 2024 tapaamiset: 30.5.2024. Syyskauden 2024 tapaamiset: 29.8., 26.9., 31.10., 28.11. ja 12.12.2024
Lisätietoja Lauralta tai Akselilta.

Pirkanmaan muistiaktiivit

Muistiaktiivit ovat muistisairauksiin sairastuneiden ihmisten ja läheisten asiantuntijaryhmä. Ryhmän tehtävänä on tuoda esiin näkemyksiä muistiperheiden kannalta tärkeistä kysymyksistä Pirkanmaan maakunassa. Toivomme yhteydenottoja Pirkanmaan maakunnan muistiperheiltä, jotta maakunnallisuus aktiivitoiminnassa toteutuisi! Tampereella Muistiaktiivit kokoontuvat kerran kuukaudessa yhdistyksen toimistolla.  Ota rohkeasti yhteyttä Akseli Tuuriin puh. 050 431 9299. Kevään ensimmäinen kerta 2.2.2024. Syyskausi alkaa 2.9.

Etäryhmä tiistaikerho

Etävertaisryhmä muistisairaille ja läheisille kokoontuu parittomien viikkojen tiistaina klo 14. Tapaamiset toteutetaan Microsoft Teams sovelluksella. Tarvitset tietokoneen, tabletin tai älypuhelimen, jossa on toimiva nettiyhteys. Kevätkauden kokoontumiset: 16.1., 30.1., 13.2., 27.2., 12.3., 26.3., 9.4., 23.4. ja 7.5.2024. Syyskausi alkaa 10.9. Lisätiedot Susanne Lempinen, 050 330 8515 tai susanne.lempinen@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi

MINUN ÄÄNENI SYKSY 2024

Muistia kuntouttavat, maksuttomat musiikkiryhmät muistisairaille ja heidän läheisilleen sekä muistin kuntoutuksesta kiinnostuneille. Ryhmään voi osallistua yksin tai yhdessä läheisen tai avustajan kanssa.
Ryhmässä ollaan yhdessä mielimusiikin äärellä musisoiden, keskustellen ja kuunnellen ja tehdään erilaisia kuntouttavia harjoitteita. Jokaisella tapaamiskerralla on eri aihe.

Pirkanmaan Muistiyhdistys ry
joka toinen perjantai kello 12.30 – 14.00 (parilliset viikot)
Hammareninkatu 7, 3. krs., Tampere

Tapaamiskerrat ja aiheet:

• 6.9. Kesän muistoja
  • 20.9. Omat runot
  • 4.10. Syksy
  • 18.10. Koululaulut
  • 1.11. Elämäni biisit
  • 15.11. Musiikkimatka maailmalta
  • 29.11. Elokuvamusiikki
  • 13.12. Pikkujoulut

Tervetuloa uudet ja vanhat ryhmäläiset!
Ryhmää ohjaavat vapaaehtoistoimijat Anna-Maija Maijala ja Maija Kalliokoski. Ryhmä on maksuton. Ilmoittaudu mukaan: toimisto@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi tai 044 099 0166