Jäsenille

SÄÄNTÖMÄÄRÄINEN KEVÄTKOKOUS
ti 15.6.2021 klo 17.00 - 18.30 yhdistyksen luentosalissa ja etäyhteydellä.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset kevätkokoukselle kuuluvat asiat ja sääntömuutos.
Ilmoittaudu 11.6.2021 mennessä: toimisto@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi
tai puh. 044 099 0166.

VALTAKUNNALLISET JÄSENEDUT

Valtakunnalliset jäsenedut ovat lunastettavissa internetissä, osa myös puhelimitse. Lisätiedot jäsenetujen lunastamisesta saat Muisti-lehdestä tai toimistosta
puh. 044 099 0166, toimisto@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi

JÄSENKYSELY

Toteutimme vuosi sitten kyselyn jäsenillemme, jossa halusimme kartoittaa muistisairaiden ja läheisten vointia muuttuneissa oloissa. Kyselyn jälkeen koronapandemia jatkui ja me kaikki jouduimme elämään enemmän tai vähemmän eristyksissä kuluneen vuoden ajan. Toteutamme nyt uuden kyselyn, jonka avulla kartoitamme pitkittyneen koronapandemian vaikutuksia teidän arkeenne.

Jos olet muistisairauteen sairastunut tai sairastuneen läheinen toivomme Sinun vastaavan seuraavan linkin takaa löytyvään kyselyyn:

Sinun vastauksesi on meille tärkeitä, sillä pyrimme vastausten pohjalta kehittämään toimintaamme paremmaksi sekä tekemään vaikuttamistyötä muistisairaiden ja läheisten olojen kohentamiseksi. Jos et kuulu tuohon ryhmään, voit halutessasi lähettää sähköpostitse omia ajatuksia ja palautetta yhdistykseen.

Ystävällisin terveisin,

Teija Siipola
Pirkanmaan Muistiyhdistys ry

MUISTIYHDISTYKSEN JÄSENEDUT

Uusi jäsenetu!

FYSIO 2000 tarjoaa yhdistyksen jäsenille ja perheenjäsenille mm. seuraavia etuja:

• Kuntosali 19,50 € / kk
  • Fysioterapia
    -50% alkututkimus (hinnaston mukaisesta hinnasta)
    -10% jatkokäynnit (hinnaston mukaisesta hinnasta)
  • Fysio PT
    -10% (hinnaston mukaisesta hinnasta)
    Fysio Pt on fysioterapian ja henkilökohtaisen valmennuksen yhdistelmä. Harjoittelet yhdessä Fysio PT:n kanssa sinulle laaditun henkilöjohtaisen ohjelman mukaisesti.

Tarkemmat tiedot alla olevasta esitteestä.