Jäsenille

SÄÄNTÖMÄÄRÄINEN SYYSKOKOUS JA JÄSENILTA
ti 19.10.2021klo 17.00 - 18.30 yhdistyksen luentosalissa ja etäyhteydellä.

Tilaisuuden aluksi sosionomi AMK Laura Sarkonsalon luento
"Unen vaikutus muistiin"

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset syyskokoukselle kuuluvat asiat.Toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2022, hallituksen ja tilintarkastajien valinta sekä muut mahdolliset asiat.
Ilmoittaudu 15.10.2021 mennessä: toimisto@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi
tai puh. 044 099 0166.

VALTAKUNNALLISET JÄSENEDUT

Valtakunnalliset jäsenedut ovat lunastettavissa internetissä, osa myös puhelimitse. Lisätiedot jäsenetujen lunastamisesta saat Muisti-lehdestä tai toimistosta
puh. 044 099 0166, toimisto@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi

PIKKUJOULURETKI MAIVIAN PITOIHIN TIISTAINA 23.11.2021

Retki Längelmäelle Maivian Pitoihin tehdään bussilla, lähtö Tampereen Vanha kirkko klo 10.30. Bussi ajaa Kangasalan kautta ja matkalta pääsee kyytiin.

Jouluinen pitopöytä, täytekakkukahvit, mukavaa yhdessäoloa ja musiikkia. Retki maksetaan käteisellä bussissa ja hinta on 50 €/hlö.

Sitovat ilmoittautumiset 15.11. mennessä: toimisto@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi tai puh. 044 099 0166.

Tiedustelut Ulla Viitanen puh. 040 578 0930

JÄSENKYSELY

Toteutimme vuosi sitten kyselyn jäsenillemme, jossa halusimme kartoittaa muistisairaiden ja läheisten vointia muuttuneissa oloissa. Kyselyn jälkeen koronapandemia jatkui ja me kaikki jouduimme elämään enemmän tai vähemmän eristyksissä kuluneen vuoden ajan. Toteutamme nyt uuden kyselyn, jonka avulla kartoitamme pitkittyneen koronapandemian vaikutuksia teidän arkeenne.

Jos olet muistisairauteen sairastunut tai sairastuneen läheinen toivomme Sinun vastaavan seuraavan linkin takaa löytyvään kyselyyn:

Sinun vastauksesi on meille tärkeitä, sillä pyrimme vastausten pohjalta kehittämään toimintaamme paremmaksi sekä tekemään vaikuttamistyötä muistisairaiden ja läheisten olojen kohentamiseksi. Jos et kuulu tuohon ryhmään, voit halutessasi lähettää sähköpostitse omia ajatuksia ja palautetta yhdistykseen.

Ystävällisin terveisin,

Teija Siipola
Pirkanmaan Muistiyhdistys ry

MUISTIYHDISTYKSEN JÄSENEDUT

Uusi jäsenetu!

FYSIO 2000 tarjoaa yhdistyksen jäsenille ja perheenjäsenille mm. seuraavia etuja:

• Kuntosali 19,50 € / kk
  • Fysioterapia
    -50% alkututkimus (hinnaston mukaisesta hinnasta)
    -10% jatkokäynnit (hinnaston mukaisesta hinnasta)
  • Fysio PT
    -10% (hinnaston mukaisesta hinnasta)
    Fysio Pt on fysioterapian ja henkilökohtaisen valmennuksen yhdistelmä. Harjoittelet yhdessä Fysio PT:n kanssa sinulle laaditun henkilöjohtaisen ohjelman mukaisesti.

Tarkemmat tiedot alla olevasta esitteestä.