Pirkanmaan Muistiyhdistys hakee hanketyöntekijää "Yksinäisyydestä yhteyteen" hankkeeseen

30.5.2022

Olisitko sinä kiinnostunut vähentämään ja ennaltaehkäisemään muistisairaiden yksinäisyyttä ja vahvistamaan heidän sosiaalista verkostoaan yksilö- ja ryhmätoiminnan avulla sekä tukemalla lähipiiriä? Työparinasi toimii hankevastaava ja työnkuvasi muotoutuu vahvuuksiesi mukaan.

Tehtävään valitulta edellytetään soveltuvaa sosiaali- ja terveysalan korkeakoulututkintoa ja kokemusta muistisairaiden parissa työskentelystä. Työssä edellytetään myös oman auton käyttöä. Työ sisältää satunnaisesti iltatyötä. Eduksi katsotaan kohderyhmän kannalta olennaiset sosiaali- ja terveysalan verkostot, hanke/järjestökokemus ja hyvät vuorovaikutustaidot.

Palkkaus ja työn aloitus sopimuksen mukaan. Aloitamme haastattelut vk:lla 32. Mikäli innostuit hankkeestamme lähetä hakemus, cv ja palkkatoiveesi 30.6.2022 mennessä osoitteeseen toimisto@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi tai Pirkanmaan Muistiyhdistys ry, Hammareninkatu 7, 3 krs. 33100 Tampere.

Lisätietoja tehtävästä ja yhdistyksestä antaa toiminnanjohtaja Teija Siipola 9.6. tai 22.6. puh. 050 463 4295.