Hilpeetä, kepeetä ja syvää - Taidenäyttely yhdistyksen tiloissa

16.8.2022

Karoliina Kotirannan ja Pauliina Toivosen näyttely on avoinna yhdistyksen tiloissa elo- ja syyskuun ajan. Molemmilla on ollut aina ihana, "riivaava" intohimo ja tarve pohtia, luoda käsillä ja tuottaa kuvia. Uteliaisuus oppia uutta vaikuttaa luomisprosessien, materiaalien, tyylien ja tekotapojen vaihteluihin, joista viimeisimpänä kasvivärjäyskurssi.

Pauliina on kuvittajagraafikko ja taiteilija. Hänen yrityksensä VISUALIINA tarjoaa graafisen muotoilun ja taiteen alan palveluita. Hän opettaa myös taiteen perusopintoja TaitoPirkanmaalla. Kaju on valokuvaaja/valokuvataiteilija, puutarhuri-floristi ja opiskelee parhaillaan kuvataiteilijaksi Kankaanpäässä. Molempia puhuttelee syvästi elämä, ihmiset ja luonto, niistä havainnoista ja kokemuksista kumpikin inspiroituu.

Idea, tehdä yhteinen näyttely, oli soljuvan selkeä. - Tutustuimme opiskellessamme Lapin yliopiston kuvataiteen perusopintoja, yhteys välillämme löytyi heti. Meissä on samankaltaista herkkyyttä ja vahvuutta. Olkaa hyvät, niin kuin me itse, yhdessä ja näyttelymme ”Hilpeetä, kepeetä ja syvää”. Lisätietoja: Pauliina FB, IG  VISUALIINA tai @pauliinatoivonen, email: pauliina.visualiina@gmail.com Kaju IG @artkaju, email: karoliinakotiranta@gmail.com