Kevätkauden päätös
23.6.2026
Pirkanmaan Muistiyhdistyksen ja Lempäälän paikallisosaston kevätkauden päätöstilaisuutta vietettiin 10.6.2026 Lempäälässä. Juhlapaikkana toimi 1930-luvulla rakennettu Manttaalitalo, johon kokoontui lähes 100 osallistujaa eri puolilta Pirkanmaata.
Tilaisuuden ohjelmassa oli tanssia ja yhteislauluja Vintake-yhtyeen johdolla. Lisäksi vieraat pääsivät nauttimaan täytekakkukahveista, joiden tarjoiluista huolehtivat Lempäälän paikallisosaston vapaaehtoistoimijat.
Juhlan yhteydessä jaettiin myös Muistiliiton myöntämiä hopeisia ansiomerkkejä. Ansiomerkit luovuttivat Muistiliiton järjestöpäällikkö Krista Pajala sekä Pirkanmaan Muistiyhdistyksen hallituksen puheenjohtaja Tuula Auranen.
Hopeisen ansiomerkin saivat:
Hillevi Heinä-Perälä, joka on toiminut Pirkanmaan Muistiyhdistyksen hallituksen jäsenenä 20 vuoden ajan.
Marjukka Niemenmaa, joka on työskennellyt Pirkanmaan Muistiyhdistyksen toimistosihteerinä 19 vuotta.
Teija Siipola, joka toimi Pirkanmaan Muistiyhdistyksen toiminnanjohtajana 18 vuoden ajan.
