Pirkanmaan Muistiyhdistys ry hakee projektivastaavaa

31.1.2022

Haemme projektivastaavaa Yksinäisyydestä yhteyteen -hankkeeseen.

Hankkeen tavoitteena on vähentää muistisairaiden yksinäisyyttä ja vahvistaa heidän sosiaalisia verkostojansa yksilö- ja ryhmätoiminnan sekä verkostoyhteistyön avulla.

Projektivastaavan tehtäviin kuuluu mm. hankkeen koordinointi ja yhteistyö eri toimijoiden välillä, raportointi ja kouluttaminen. Odotamme hakijalta hyviä vuorovaikutustaitoja, sujuvaa suullista ja kirjallista ilmaisua, kehittämisosaamista sekä kokemusta yhteistyöstä sosiaali- ja terveydenhuollon organisaatioiden kanssa. Sopiva koulutustausta on soveltuva korkeakoulututkinto esim. sosiaali- tai terveysalalta. Työ edellyttää oman auton käyttömahdollisuutta sekä mahdollisuutta työskennellä ilta-aikaan. Hakemukset palkkatoivomuksineen 20.2. mennessä sähköpostitse toimisto@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi tai Pirkanmaan Muistiyhdistys ry, Hammareninkatu 7, 3. krs., 33100 Tampere.

Lisätietoja toiminnanjohtaja Teija Siipola 050 463 4295 keskiviikkona 9.2. ja 16.2. klo 10–14.