Uusi taidenäyttely

2.12.2021

KUVASTA TUNTEITA.
Luonto antaa virikkeitä taiteilijoille. Kuvataide on mm. tulkintaa nähdystä, koetusta, taiteilijan tunnetiloista ja niiden yhdistelmistä. Tauluiksi tuotettuina ne piristävät ja antavat eloa sisustamiseen.

Taustaa: Pirkkalan Taideyhdistys ry:n taiteilijajäsen, laskentaekonomi, yrittäjyysasiantuntija, yrittäjämentori, näyttötutkintomestari, 4-vuotinen kuvataidekoulu (2006-2010), useita omia näyttelyjä, teoksia useissa jurytetyissä näyttelyissä.

Taidetoiminta: Ensimmäinen yksityisnäyttely oli jo vuonna 1995 Pirkkalassa. Tuolloin oli esillä maalaamiani posliininmaalaustöitä ja öljyväritöitä. Aktiivisempi taide-elämä alkoi kuvataidekoulun aikana. Tuolloin hurahdin akryyliväreihin. Niissä on miellyttänyt erityisesti nopeahko kuivumisaika. Pidän erilaisista materiaalikokeiluista kuten hiekan käytöstä akryylin seassa. Maalaan sekä esittäviä että abstrakteja tauluja ja välillä niiden yhdistelmiä. Toteutustapa riippuu fiiliksistä. Teen myös tilaustöitä.

Työuran aikaansaannokset mm.
Suomen Uusyrityskeskusten kultainen ansioristi v. 2016
Suomen Yrittäjien hopeinen ansioristi v. 2013
Suomen Yrittäjien hopeinen ansiomerkki v. 2008