Avoimet työpaikat

Pirkanmaan Muistiluotsi, Asiantuntija- tukikeskus Pirkanmaa, on yksi 18:sta maakunnallisesta Muistiluotsista, jotka toimivat eri puolilla Suomea. Asiantuntija- ja tukikeskuksilla on merkittävä rooli muistisairauksiin liittyvän osaamisen kehittämisessä ja asiantuntijuuden turvaamisessa maan kattavasti. Pirkanmaan Muistiyhdistys ry hakee Muistiluotsitoimintaan

MUISTIOHJAAJAA

jonka tehtävänä on tarjota yksilö- ja ryhmämuotoista tukea sekä neuvontaa ja ohjausta alueen muistisairaille ja läheisille. Tärkeinä yhteistyökumppaneina ovat kuntien muistihoitajat sekä muut muistityötä tekevät tahot. Odotamme hakijalta hyviä vuorovaikutustaitoja, järjestöalan työkokemusta sekä tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa. Tehtävässä menestyminen edellyttää palavaa intoa työskennellä muistisairaiden ja heidän läheistensä sekä vapaaehtoisten kanssa.

Tehtävä edellyttää oman auton käyttömahdollisuutta. Työ pitää sisällään ilta- ja viikonlopputyötä. Hakemukset palkkatoivomuksineen 26.2.2021 mennessä: toimisto@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi.

Lisätietoja puhelimitse 22.2.–26.2. klo 12–13 välisenä aikana toiminnanjohtaja Teija Siipola 050-463 4295.