Ilmoittautuminen yksinäisille suunnattuun toimintaan

Oletko Tampereella, Ylöjärvellä tai Lempäälässä yksin asuva ja yksinäisyyttä kokeva muistisairas? Yhdistyksessämme käynnistyi "Yksinäisyydestä yhteyteen" hanke, jonka tavoitteena on vähentää ja ennaltaehkäistä muistisairaiden yksinäisyyttä ja vahvistaa heidän sosiaalista verkostoaan yksilö- ja ryhmätoiminnan avulla sekä lähipiiriä tukemalla.

Jos kiinnostuit ja haluat tukea, täytä alla oleva lomake ja olemme sinuun yhteydessä. Myös läheiset voivat ilmoittaa yksinäisiä muistisairaita lomakkeen kautta toimintaan mukaan. Jos ilmoitat tuen tarpeessa olevasta läheisestä tai tuttavasta, kysythän ystävällisesti häneltä lupaa yhteydenottoon! Lähettäessäsi lomakkeen suostut tietojen tallentamiseen muistiyhdistyksen rekisteriin. Tietoja ei luovuteta ulkopuoliseen käyttöön.