Työikäisille

RYHMÄ TYÖIÄSSÄ DIAGNOOSIN SAANEILLE JA LÄHEISILLE
Vertaistukiryhmä työiässä muistisairausdiagnoosin saaneille ja heidän läheisilleen. Ryhmä kokoontuu kuukausittain aina klo 17.30 - 19.00 Muistiyhdistyksen tiloissa, Kalevantie 1, Tampere.

Syyskausi 2019: 28.11. ja 16.12.2019

Kevätkausi 2020: 30.1., 27.2., 26.3., 23.4., 28.5.2020

TATAMURI© -taideryhmä 2020
Muistisairaille ja heidän läheisilleen tai tukihenkilölle ja tuettavalle. Mukaan mahtuu 4 paria, jotka sitoutuvat osallistumaan viiteen kokoontumiseen.Tavoitteena mm. rikastuttaa vuorovaikutusta, tukea kognitiivisia taitoja, mahdollisuus itseilmaisuun ja valinnan vapauteen, onnistumisen kokemukset, hienomotoriset taitojen ylläpitäminen. Kokoontumiset aina klo 10.30 - 12.30, päivät 14.1., 21.1., 29.1., 5.2. ja 12.2.2020. Sitovat ilmoittautumiset 18.12.2019 mennessä puh. 044 099 0166 tai toimisto@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi.

PIRKANMAAN MUISTIAKTIIVIT
Muistiaktiivit ovat muistisairauksiin sairastuneiden ihmisten ja läheisten asiantuntijaryhmä. Ryhmän tehtävänä on tuoda esiin näkemyksiä muistiperheiden kannalta tärkeistä kysymyksistä Pirkanmaan maakunassa. Toivomme yhteydenottoja Pirkanmaan maakunnan muistiperheiltä, jotta maakunnallisuus aktiivitoiminnassa toteutuisi! Tampereella Muistiaktiivit kokoontuvat kerran kuukaudessa maanantaisin klo 13-15 yhdistyksen toimistolla. Ryhmä kaipaa lisää aktiivisia jäseniä! Ota rohkeasti yhteyttä muistiaktiivi Jouni Rasiin puh. 050 326 2435. Kevätkauden 2020 ensimmäinen kokoontuminen 20.1.2020.