Työikäisille

RYHMÄTOIMINTA JATKUU SYYSKUUSSA EPIDEMIATILANTEEN SALLIESSA

RYHMÄ TYÖIÄSSÄ DIAGNOOSIN SAANEILLE JA LÄHEISILLE
Vertaistukiryhmä työiässä muistisairausdiagnoosin saaneille ja heidän läheisilleen. Ryhmä kokoontuu kuukausittain aina klo 17.30 - 19.00 Muistiyhdistyksen tiloissa, Hammareninkatu 7 3. krs, Tampere.

TATAMURI© -taideryhmä 2020
Muistisairaille ja heidän läheisilleen tai tukihenkilölle ja tuettavalle. Mukaan mahtuu 4 paria, jotka sitoutuvat osallistumaan viiteen kokoontumiseen.Tavoitteena mm. rikastuttaa vuorovaikutusta, tukea kognitiivisia taitoja, mahdollisuus itseilmaisuun ja valinnan vapauteen, onnistumisen kokemukset, hienomotoriset taitojen ylläpitäminen.

PIRKANMAAN MUISTIAKTIIVIT
Muistiaktiivit ovat muistisairauksiin sairastuneiden ihmisten ja läheisten asiantuntijaryhmä. Ryhmän tehtävänä on tuoda esiin näkemyksiä muistiperheiden kannalta tärkeistä kysymyksistä Pirkanmaan maakunassa. Toivomme yhteydenottoja Pirkanmaan maakunnan muistiperheiltä, jotta maakunnallisuus aktiivitoiminnassa toteutuisi! Tampereella Muistiaktiivit kokoontuvat kerran kuukaudessa yhdistyksen toimistolla. Ota rohkeasti yhteyttä muistiaktiivi Jouni Rasiin puh. 050 326 2435.