Diagnoosin saaneille

MÄÄRÄAIKAINEN RYHMÄ VARHAISVAIHEEN MUISTISAIRAUTTA SAIRASTAVILLE
Keskustelu- ja vertaistukiryhmä vuoden - puolen vuoden sisällä diagnoosin saaneille. Ryhmä kokoontuu parittomilla viikoilla tiistaisin tai torstaisin klo 13  - 14.30. Läheisillä mahdollisuus kokoontua samaan aikaan itsenäisesti omassa ryhmässään. Kevätkauden viimeinen kerta ti 21.5.2019.

MÄÄRÄAIKAINEN RYHMÄ HILJATTAIN MUISTISAIRAUSDIAGNOOSIN SAANEILLE
Keskustelu- ja vertaistukiryhmä vuoden - puolen vuoden sisällä diagnoosin saaneille. Ryhmä kokoontuu joka toinen maanantai klo 13 - 14.30. Omaisilla mahdollisuus kokoontua samaan aikaan itsenäisesti omassa ryhmässään. Kevätkauden viimeinen kerta 20.5.2019.

MIESTEN RYHMÄ
Ohjattu vertaistukiryhmä muistisairausdiagnoosin saaneille miehille. Samaan aikaan läheiset kokoontuvat omassa ryhmässä. Joka toinen viikko keskiviikkoisin klo 13 - 14.30. Kevätkauden viimeinen kerta 29.5.2019.

AAMUVIRKUT
Ohjattu vertaistukiryhmä muistisairausdiagnoosin saaneille. Samaan aikaan läheisillä oma itsenäisesti kokoontuva ryhmä. Joka toinen keskiviikko klo 10 - 11.30. Kevätkauden viimeinen kerta 22.5.2019.

MUISTIKUNTOUTUJIEN RYHMÄ
Ohjattu vertaistukiryhmä muistisairausdiagnoosin saaneille. Samaan aikaan läheisillä oma itsenäisesti kokoontuva ryhmä. Joka toinen viikko keskiviikkoisin klo 13 - 14.30. Kevätkauden viimeinen kerta 22.5.2019.

NAISTEN RYHMÄ
Ohjattu vertaistukiryhmä muistisairausdiagnoosin saaneille naisille. Samaan aikaan läheisillä oma itsenäisesti kokoontuva ryhmä. Joka toinen viikko tiistaisin klo 13.00 - 14.30. Kevätkauden viimeinen kerta 28.5.2019.

LIIKUNTARYHMÄ (ryhmä on päättynyt)
Kaikille avoin ryhmä Pirkanmaan Muistiyhdistyksen tiloissa.
Ryhmä kokoontuu joka torstai 7.2. - 28.3.2019 klo 10 - 11, yhteensä 8 kertaa. Monipuolisia liikkuvuus-, koordinaatio, lihaskunto- ja tasapainoharjoituksia. Harjoitteita on mahdollista tehdä myös kotona. Ryhmän tarkoituksen on tuoda hyvinvointia ja voimavaroja arjen tueksi. Ryhmässä opit myös harjoitteiden turvallisen tekemisen.

AHAA -AIVOTREENIRYHMÄ
Alkuvaiheen muistisairausdiagnoosin saaneille, ohjaajana Pirkko Haikola. Ryhmä kokoontuu kevätkaudella yhdeksän kertaa keskiviikkoisin klo 10 - 11.30. Tiedustelut muistiohjaaja Kristina Uotila p. 044 730 5270. Ryhmä on täynnä. Kevätkauden viimeinen kerta 15.5.2019.

MUISTIN AKTIVOINTI JA YLLÄPITO (ryhmä on päättynyt)
Määräaikainen ryhmä kaikille oman muistinsa aktivoinnista ja ylläpidosta kiinnostuneille. Pirkanmaan Muistiyhdistyksen tiloissa. Ryhmä kokoontuu kuusi kertaa keskiviikkoisin klo 16.30 - 18.00. Ryhmän ohjaajina toimivat TAMK:n terveydenhoitajaopiskelijat.

PIRKANMAAN MUISTIAKTIIVIT
Muistiaktiivit ovat muistisairauksiin sairastuneiden ihmisten ja läheisten asiantuntijaryhmä. Ryhmän tehtävänä on tuoda esiin näkemyksiä muistiperheiden kannalta tärkeistä kysymyksistä Pirkanmaan maakunassa. Toivomme yhteydenottoja Pirkanmaan maakunnan muistiperheiltä, jotta maakunnallisuus aktiivitoiminnassa toteutuisi! Tampereella Muistiaktiivit kokoontuvat kerran kuukaudessa maanantaisin klo 13-15 yhdistyksen toimistolla. Ryhmä kaipaa lisää aktiivisia jäseniä! Ota rohkeasti yhteyttä muistiaktiivi Jouni Rasiin puh. 050 326 2435.

TERVETULOA MUKAAN!

ILMOITTAUTUMISET JA TIEDUSTELUT: