Diagnoosin saaneille

UUSI! MÄÄRÄAIKAINEN RYHMÄ HILJATTAIN MUISTISAIRAUSDIAGNOOSIN SAANEILLE
Keskustelu- ja vertaistukiryhmä vuoden - puolen vuoden sisällä diagnoosin saaneille. Ryhmä kokoontuu joka toinen maanantai klo 10.30 - 12.00. Omaisilla mahdollisuus kokoontua samaan aikaan itsenäisesti omassa ryhmässään.

MÄÄRÄAIKAINEN RYHMÄ HILJATTAIN MUISTISAIRAUSDIAGNOOSIN SAANEILLE
Keskustelu- ja vertaistukiryhmä vuoden - puolen vuoden sisällä diagnoosin saaneille. Ryhmä kokoontuu joka toinen maanantai klo 13 - 14.30. Omaisilla mahdollisuus kokoontua samaan aikaan itsenäisesti omassa ryhmässään. Syyskauden ryhmä on täynnä.

MIESTEN RYHMÄ
Ohjattu vertaistukiryhmä muistisairausdiagnoosin saaneille miehille. Samaan aikaan läheiset kokoontuvat omassa ryhmässä. Joka toinen viikko keskiviikkoisin klo 13 - 14.30. Syyskauden ryhmä on täynnä.

MUISTIKUNTOUTUJIEN RYHMÄ
Ohjattu vertaistukiryhmä muistisairausdiagnoosin saaneille. Samaan aikaan läheisillä oma itsenäisesti kokoontuva ryhmä. Syyskaudella kokoontuu kaksi ryhmää! Joka toinen viikko keskiviikkoisin klo 10 - 11.30 ja 13 - 14.30. Syyskauden ryhmät ovat täynnä.

NAISTEN RYHMÄ
Ohjattu vertaistukiryhmä muistisairausdiagnoosin saaneille naisille. Joka toinen viikko tiistaisin klo 13.00 - 14.30. Syyskausi alkaa 11.9.2018.

AHAA -AIVOTREENIRYHMÄ
Alkuvaiheen muistisairausdiagnoosin saaneille, ohjaajana Päivi Martikainen. Ryhmä kokoontuu syyskaudella kuusi kertaa torstaisin klo 9.30 - 11. Tiedustelut muistiohjaaja Marjo Haavisto puh. 050 330 8515. Ryhmä on täynnä.

PIRKANMAAN MUISTIAKTIIVIT
Muistiaktiivit ovat muistisairauksiin sairastuneiden ihmisten ja läheisten asiantuntijaryhmä. Ryhmän tehtävänä on tuoda esiin näkemyksiä muistiperheiden kannalta tärkeistä kysymyksistä Pirkanmaan maakunassa. Toivomme yhteydenottoja Pirkanmaan maakunnan muistiperheiltä, jotta maakunnallisuus aktiivitoiminnassa toteutuisi! Tampereella Muistiaktiivit kokoontuvat kerran kuukaudessa maanantaisin klo 13-15 yhdistyksen toimistolla. Ryhmä kaipaa lisää aktiivisia jäseniä! Ota rohkeasti yhteyttä muistiaktiivi Jouni Rasiin puh. 050 326 2435.

TERVETULOA MUKAAN!

ILMOITTAUTUMISET JA TIEDUSTELUT: