Diagnoosin saaneille

MUISTIKOULU - tietoa ja tukea muistisairaalle ja läheiselle
Soveltuu parhaiten hiljattain muistisairausdiagnoosin saaneelle ja läheiselle. Molemmille omat ryhmät, joissa käsitellään samoja teemoja eri näkökulmista katsottuna. Kokoontuu maanantaisin klo 17 - 19, ensimmäinen kerta 9.9.2019. Lisätiedot ja ilmoittautumiset 5.9. mennessä toimisto puh. 03 223 2344, toimisto@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi

MIESTEN RYHMÄ
Ohjattu vertaistukiryhmä muistisairausdiagnoosin saaneille miehille. Samaan aikaan läheiset kokoontuvat omassa ryhmässä. Joka toinen viikko keskiviikkoisin klo 13 - 14.30. Syyskauden ensimmäinen kerta 4.9.2019.

AAMUVIRKUT
Ohjattu vertaistukiryhmä muistisairausdiagnoosin saaneille. Samaan aikaan läheisillä oma itsenäisesti kokoontuva ryhmä. Joka toinen tiistai klo 10 - 11.30. Syyskauden ensimmäinen kerta 10.9.2019.

MUISTIKUNTOUTUJIEN RYHMÄ
Ohjattu vertaistukiryhmä muistisairausdiagnoosin saaneille. Samaan aikaan läheisillä oma itsenäisesti kokoontuva ryhmä. Joka toinen viikko keskiviikkoisin klo 13 - 14.30. Syyskauden ensimmäinen kerta 11.9.2019.

NAISTEN RYHMÄ
Ohjattu vertaistukiryhmä muistisairausdiagnoosin saaneille naisille. Samaan aikaan läheisillä oma itsenäisesti kokoontuva ryhmä. Joka toinen viikko tiistaisin klo 13.00 - 14.30. Syyskauden ensimmäinen kerta 3.9.2019.

PIRKANMAAN MUISTIAKTIIVIT
Muistiaktiivit ovat muistisairauksiin sairastuneiden ihmisten ja läheisten asiantuntijaryhmä. Ryhmän tehtävänä on tuoda esiin näkemyksiä muistiperheiden kannalta tärkeistä kysymyksistä Pirkanmaan maakunassa. Toivomme yhteydenottoja Pirkanmaan maakunnan muistiperheiltä, jotta maakunnallisuus aktiivitoiminnassa toteutuisi! Tampereella Muistiaktiivit kokoontuvat kerran kuukaudessa maanantaisin klo 13-15 yhdistyksen toimistolla. Syksyn ensimmäinen kokoontuminen 16.9.2019. Ryhmä kaipaa lisää aktiivisia jäseniä! Ota rohkeasti yhteyttä muistiaktiivi Jouni Rasiin puh. 050 326 2435.

TERVETULOA MUKAAN!

ILMOITTAUTUMISET JA TIEDUSTELUT: