Diagnoosin saaneille

TATAMURI© -taideryhmä 2020
Muistisairaille ja heidän läheisilleen tai tukihenkilölle ja tuettavalle. Mukaan mahtuu 4 paria, jotka sitoutuvat osallistumaan viiteen kokoontumiseen.Tavoitteena mm. rikastuttaa vuorovaikutusta, tukea kognitiivisia taitoja, mahdollisuus itseilmaisuun ja valinnan vapauteen, onnistumisen kokemukset, hienomotoriset taitojen ylläpitäminen. Kokoontumiset aina klo 10.30 - 12.30, päivät 14.1., 21.1., 29.1., 5.2. ja 12.2.2020. Sitovat ilmoittautumiset 18.12.2019 mennessä puh. 044 099 0166 tai toimisto@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi.

MUISTIKOULU - tietoa ja tukea muistisairaalle ja läheiselle 2020
Soveltuu parhaiten hiljattain muistisairausdiagnoosin saaneelle ja läheiselle. Molemmille omat ryhmät, joissa käsitellään samoja teemoja eri näkökulmista katsottuna. Kokoontuu tiistaisin klo 17 - 18.30, ensimmäinen kerta 28.1.2020.
Lisätiedot ja ilmoittautumiset toimisto puh. 044 099 0166, toimisto@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi

MIESTEN RYHMÄ
Ohjattu vertaistukiryhmä muistisairausdiagnoosin saaneille miehille. Samaan aikaan läheiset kokoontuvat omassa ryhmässä. Joka toinen viikko keskiviikkoisin klo 13 - 14.30. Syyskauden viimeinen kerta 11.12.2019. Kevätkauden ensimmäinen kerta 22.1.2020.

AAMUVIRKUT
Ohjattu vertaistukiryhmä muistisairausdiagnoosin saaneille. Samaan aikaan läheisillä oma itsenäisesti kokoontuva ryhmä. Joka toinen tiistai klo 10 - 11.30. Syyskauden viimeinen kerta 3.12.2019. Kevätkauden ensimmäinen kerta 28.1.2020.

MUISTIKUNTOUTUJIEN RYHMÄ
Ohjattu vertaistukiryhmä muistisairausdiagnoosin saaneille. Samaan aikaan läheisillä oma itsenäisesti kokoontuva ryhmä. Joka toinen viikko keskiviikkoisin klo 13 - 14.30. Syyskauden viimeinen kerta 4.12.2019. Kevätkauden ensimmäinen kerta 29.1.2020.

NAISTEN RYHMÄ
Ohjattu vertaistukiryhmä muistisairausdiagnoosin saaneille naisille. Samaan aikaan läheisillä oma itsenäisesti kokoontuva ryhmä. Joka toinen viikko tiistaisin klo 13.00 - 14.30. Syyskauden viimeinen kerta 10.12.2019. Kevätkauden ensimmäinen kerta 21.1.2020.

PIRKANMAAN MUISTIAKTIIVIT
Muistiaktiivit ovat muistisairauksiin sairastuneiden ihmisten ja läheisten asiantuntijaryhmä. Ryhmän tehtävänä on tuoda esiin näkemyksiä muistiperheiden kannalta tärkeistä kysymyksistä Pirkanmaan maakunassa. Toivomme yhteydenottoja Pirkanmaan maakunnan muistiperheiltä, jotta maakunnallisuus aktiivitoiminnassa toteutuisi! Tampereella Muistiaktiivit kokoontuvat kerran kuukaudessa maanantaisin klo 13-15 yhdistyksen toimistolla. Ryhmä kaipaa lisää aktiivisia jäseniä! Ota rohkeasti yhteyttä muistiaktiivi Jouni Rasiin puh. 050 326 2435. Kevätkauden 2020 ensimmäinen kokoontuminen 20.1.2020.

TERVETULOA MUKAAN!

ILMOITTAUTUMISET JA TIEDUSTELUT: