Diagnoosin saaneille

MÄÄRÄAIKAINEN RYHMÄ HILJATTAIN MUISTISAIRAUSDIAGNOOSIN SAANEILLE
Keskustelu- ja vertaistukiryhmä vuoden - puolen vuoden sisällä diagnoosin saaneille. Ryhmä kokoontuu joka toinen maanantai klo 13 - 14.30. Omaisilla mahdollisuus kokoontua samaan aikaan itsenäisesti omassa ryhmässään. Kevätkauden ensimmäinen kerta 14.1.2019.

MIESTEN RYHMÄ
Ohjattu vertaistukiryhmä muistisairausdiagnoosin saaneille miehille. Samaan aikaan läheiset kokoontuvat omassa ryhmässä. Joka toinen viikko keskiviikkoisin klo 13 - 14.30. Kevätkauden ensimmäinen kerta 9.1.2019.

AAMUVIRKUT
Ohjattu vertaistukiryhmä muistisairausdiagnoosin saaneille. Samaan aikaan läheisillä oma itsenäisesti kokoontuva ryhmä. Joka toinen keskiviikko klo 10 - 11.30. Kevätkauden ensimmäinen kerta 16.1.2019.

MUISTIKUNTOUTUJIEN RYHMÄ
Ohjattu vertaistukiryhmä muistisairausdiagnoosin saaneille. Samaan aikaan läheisillä oma itsenäisesti kokoontuva ryhmä. Joka toinen viikko keskiviikkoisin klo 13 - 14.30. Kevätkauden ensimmäinen kerta 16.1.2019.

NAISTEN RYHMÄ
Ohjattu vertaistukiryhmä muistisairausdiagnoosin saaneille naisille. Samaan aikaan läheisillä oma itsenäisesti kokoontuva ryhmä. Joka toinen viikko tiistaisin klo 13.00 - 14.30. Kevätkauden ensimmäinen kerta 8.1.2019.

AHAA -AIVOTREENIRYHMÄ
Alkuvaiheen muistisairausdiagnoosin saaneille, ohjaajana Päivi Martikainen. Ryhmä kokoontuu kevätkaudella yhdeksän kertaa keskiviikkoisin klo 10 - 11.30. Tiedustelut muistiohjaaja Marjo Haavisto puh. 050 330 8515. Ryhmä on täynnä. Kevätkauden ensimmäinen kerta 9.1.2019.

PIRKANMAAN MUISTIAKTIIVIT
Muistiaktiivit ovat muistisairauksiin sairastuneiden ihmisten ja läheisten asiantuntijaryhmä. Ryhmän tehtävänä on tuoda esiin näkemyksiä muistiperheiden kannalta tärkeistä kysymyksistä Pirkanmaan maakunassa. Toivomme yhteydenottoja Pirkanmaan maakunnan muistiperheiltä, jotta maakunnallisuus aktiivitoiminnassa toteutuisi! Tampereella Muistiaktiivit kokoontuvat kerran kuukaudessa maanantaisin klo 13-15 yhdistyksen toimistolla. Ryhmä kaipaa lisää aktiivisia jäseniä! Ota rohkeasti yhteyttä muistiaktiivi Jouni Rasiin puh. 050 326 2435.

TERVETULOA MUKAAN!

ILMOITTAUTUMISET JA TIEDUSTELUT: