Läheisille

Läheisten ryhmiin osallistuminen ei edellytä sairastuneen osallistumista!

MUISTIKOULU - tietoa ja tukea muistisairaalle ja läheiselle
Soveltuu parhaiten hiljattain muistisairausdiagnoosin saaneelle ja läheiselle. Molemmille omat ryhmät, joissa käsitellään samoja teemoja eri näkökulmista katsottuna. Kokoontuu maanantaisin klo 17 - 19, ensimmäinen kerta 9.9.2019. Lisätiedot ja ilmoittautumiset 5.9. mennessä toimisto puh. 044 099 0166, toimisto@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi

LÄHEISILLE, JOIDEN MUISTISAIRAS LÄHEINEN ON SIIRTYNYT PITKÄAIKAISHOITOON
Ryhmä käynnistyy 5.9.2019 ja kokoontuu joka toinen torstai. Suljettuun ryhmään otetaan enintään 8 henkilöä. Lisätiedot ja ilmoittautumiset 30.8.2019 mennessä: muistiohjaaja Eeva Tyrväinen puh. 044 738 9373 tai eeva.tyrvainen@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi

NAISTEN RYHMÄN LÄHEISTEN/OMAISTEN VERTAISTUKIRYHMÄ
Mahdollisuus osallistua omaisten/läheisten vertaistukiryhmään joka toinen tiistai klo 13 - 14.30. Ohjattu ryhmä kokoontuu omassa tilassaan naisten ryhmän kanssa yhtäaikaisesti. Syyskauden ensimmäinen kerta 3.9.2019

MIESTEN RYHMÄN LÄHEISTEN/OMAISTEN VERTAISTUKIRYHMÄ
Mahdollisuus osallistua omaisten/läheisten vertaistukiryhmään joka toinen keskiviikko klo 13 - 14.30. Ohjattu ryhmä kokoontuu omassa tilassaan miesten ryhmän kanssa yhtäaikaisesti. Syyskauden ensimmäinen kerta 4.9.2019.

AAMUVIRKKUJEN LÄHEISTEN/OMAISTEN VERTAISTUKIRYHMÄ
Mahdollisuus osallistua omaisten/läheisten vertaistukiryhmään joka toinen tiistai klo 10-11.30. Ohjattu ryhmä kokoontuu omassa tilassaan aamuvirkkujen ryhmän kanssa yhtäaikaisesti. Syyskauden ensimmäinen kerta 10.9.2019.

MUISTIKUNTOUTUJIEN LÄHEISTEN/OMAISTEN VERTAISTUKIRYHMÄ
Mahdollisuus osallistua omaisten/läheisten vertaistukiryhmään joka toinen keskiviikko klo 13 - 14.30. Ohjattu ryhmä kokoontuu omassa tilassaan muistikuntoutujat ryhmän kanssa yhtäaikaisesti. Syyskauden ensimmäinen kerta 11.9.2019.

PIRKANMAAN MUISTIAKTIIVIT
Muistiaktiivit ovat muistisairauksiin sairastuneiden ihmisten ja läheisten asiantuntijaryhmä. Ryhmän tehtävänä on tuoda esiin näkemyksiä muistiperheiden kannalta tärkeistä kysymyksistä Pirkanmaan maakunassa. Toivomme yhteydenottoja Pirkanmaan maakunnan muistiperheiltä, jotta maakunnallisuus aktiivitoiminnassa toteutuisi! Tampereella Muistiaktiivit kokoontuvat kerran kuukaudessa maanantaisin klo 13-15 yhdistyksen toimistolla. Syyskauden ensimmäinen kokoontuminen 16.9.2019.  Ryhmä kaipaa lisää aktiivisia jäseniä! Ota rohkeasti yhteyttä muistiaktiivi Jouni Rasiin puh. 050 326 2435.

TERVETULOA MUKAAN!

ILMOITTAUTUMISET JA TIEDUSTELUT: