Läheisille

Läheisten ryhmiin osallistuminen ei edellytä sairastuneen osallistumista!

OMAISTEN ILTARYHMÄ
Muistisairausdiagnoosin saaneiden omaisille/läheisille, jotka kokevat tarvitsevansa tietoa/tukea ja haluavat jakaa kokemuksiaan ryhmässä. Tapaamisissa saa tietoa muistisairauden vaikutuksesta perheeseen, parisuhteeseen ja arkeen. Ryhmässä etsitään keinoja omien voimavarojen ylläpitämiseen ja arjen rikastuttamiseen. Vertaistuki ja keskustelut ovat tärkeä osa ryhmien sisältöä. Ryhmä kokoontuu joka toinen viikko tiistaisin klo 17.00 - 18.30. Ryhmä on täynnä.

UUSI! OMAISTEN/LÄHEISTEN RYHMÄ
Muistisairausdiagnoosin saaneiden omaisille/läheisille, jotka kokevat tarvitsevansa lisää tietoa muistisairaan kohtaamisesta, vertaistukea ja haluavat jakaa kokemuksiaan ryhmässä. Ryhmä kokoontuu joka toinen torstai klo 13 - 14.30. Ryhmän ajaksi on mahdollista tuoda läheinen ajanvarauksella hoivapysäkille. Ensimmäinen kerta 6.9.2018.

HILJATTAIN DIAGNOOSIN SAANEIDEN OMAISTEN/LÄHEISTEN VERTAISTUKIRYHMÄ
Mahdollisuus osallistua omaisten/läheisten vertaistukiryhmään joka toinen maanantai klo 10.30 - 12.0. Ohjattu ryhmä kokoontuu omassa tilassaan hiljattain diagnoosin saaneiden ryhmän kanssa yhtäaikaisesti.

HILJATTAIN DIAGNOOSIN SAANEIDEN OMAISTEN/LÄHEISTEN VERTAISTUKIRYHMÄ
Mahdollisuus osallistua omaisten/läheisten vertaistukiryhmään joka toinen maanantai klo 13 - 14.30. Ohjattu ryhmä kokoontuu omassa tilassaan hiljattain diagnoosin saaneiden ryhmän kanssa yhtäaikaisesti. Ryhmä on täynnä.

MIESTEN RYHMÄN LÄHEISTEN/OMAISTEN VERTAISTUKIRYHMÄ
Mahdollisuus osallistua omaisten/läheisten vertaistukiryhmään joka toinen keskiviikko klo 13 - 14.30. Ohjattu ryhmä kokoontuu omassa tilassaan miesten ryhmän kanssa yhtäaikaisesti. Ryhmä on täynnä.

MUISTIKUNTOUTUJIEN LÄHEISTEN/OMAISTEN VERTAISTUKIRYHMÄ
Mahdollisuus osallistua omaisten/läheisten vertaistukiryhmään joka toinen keskiviikko klo 10-11.30 ja klo 13 - 14.30. Ohjattu ryhmä kokoontuu omassa tilassaan muistikuntoutujat ryhmän kanssa yhtäaikaisesti. Ryhmät ovat täynnä.

PIRKANMAAN MUISTIAKTIIVIT
Muistiaktiivit ovat muistisairauksiin sairastuneiden ihmisten ja läheisten asiantuntijaryhmä. Ryhmän tehtävänä on tuoda esiin näkemyksiä muistiperheiden kannalta tärkeistä kysymyksistä Pirkanmaan maakunassa. Toivomme yhteydenottoja Pirkanmaan maakunnan muistiperheiltä, jotta maakunnallisuus aktiivitoiminnassa toteutuisi! Tampereella Muistiaktiivit kokoontuvat kerran kuukaudessa maanantaisin klo 13-15 yhdistyksen toimistolla. Ryhmä kaipaa lisää aktiivisia jäseniä! Ota rohkeasti yhteyttä muistiaktiivi Jouni Rasiin puh. 050 326 2435.

TERVETULOA MUKAAN!

ILMOITTAUTUMISET JA TIEDUSTELUT: