Ryhmätoiminta Tampereella

Tampereella toimivia työntekijöiden ohjaamia muistisairaiden ja läheisten vertaisryhmiä. Ryhmät kokoontuvat pääsääntöisesti joka toinen viikko ja ne on suunnattu sairauden eri vaiheisiin huomioiden kunkin ryhmän erityistarpeet ja toiveet. Tampereella kokoontuu sairastuneiden ryhmien kanssa yhtäaikaisesti neljä läheisten ryhmää. Sivuvalikosta löytyvät erikseen ryhmät sairastuneille, läheisille sekä työikäisille.

Kevätkausi tammi-toukokuu
Syyskausi syys-joulukuu

ILMOITTAUTUMISET JA TIEDUSTELUT:
Pirkanmaan Muistiyhdistys ry
Kalevantie 1, 33100 TAMPERE
puh. (03) 223 2344, sähköposti: toimisto@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi

SYKSYN 2019 UUDET RYHMÄT

• MUISTIKOULU - tietoa ja tukea muistisairaalle ja läheiselle
    Soveltuu parhaiten hiljattain muistisairausdiagnoosin saaneelle ja läheiselle. Molemmille omat ryhmät, joissa käsitellään samoja teemoja eri näkökulmista katsottuna. Kokoontuu maanantaisin klo 17 - 19, ensimmäinen kerta 9.9.2019. Lisätiedot ja ilmoittautumiset 5.9. mennessä toimisto puh. 03 223 2344, toimisto@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi

• KULTTUURIKERHO
    Yhteistyössä Tampereen kaupungin kulttuurikasvatusyksikkö TAITEn kanssa. Muistisairaalle ja läheiselle. Ryhmään mahtuu neljä muistisairas-läheinen paria. Toivomme, että ilmoittautuneet sitoutuvat osallistumaan viiteen tapaamiskertaan. Hyödynnetään mm. kuvataide-, musiikki- ja tanssimenetelmiä. Tutustutaan Sara Hildénin taidemuseoon. Kokoontumiskerrat 23.9.2019 alkaen aina klo 10 - 11.30. Ilmoittaudu 19.9. mennessä toimisto puh. 03 223 2344, toimisto@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi

• KUNTOSALIRYHMÄ
    4.10. - 22.11.2019 joka perjantai klo 10 - 11 Sumeliuksenkatu 18 A 2. krs Fysio 2000 salin tiloissa, (Muistiyhdistyksen yläkerrassa). Ryhmä kokoontuu 8 kertaa ja maksaa yhteensä 45€/hlö. Koko summa maksetaan ensimmäisellä kerralla suoraan kuntosalille. Ryhmässä tehdään monipuolisisa harjoitteita fysio 2000 ohjaajien opastamana. Mukaan mahtuu 12 ensimmäistä! Sitovat ilmoittautumiset 12.9. mennessä ja lisätiedot Akseli Tuuri puh. 050 431 9299.