Ryhmätoiminta Tampereella

Tampereella toimivia työntekijöiden ohjaamia muistisairaiden ja läheisten vertaisryhmiä. Ryhmät kokoontuvat pääsääntöisesti joka toinen viikko ja ne on suunnattu sairauden eri vaiheisiin huomioiden kunkin ryhmän erityistarpeet ja toiveet. Tampereella kokoontuu sairastuneiden ryhmien kanssa yhtäaikaisesti neljä läheisten ryhmää. Sivuvalikosta löytyvät erikseen ryhmät sairastuneille, läheisille sekä työikäisille.

Kevätkausi tammi-toukokuu
Syyskausi syys-joulukuu

ILMOITTAUTUMISET JA TIEDUSTELUT:
Pirkanmaan Muistiyhdistys ry
Kalevantie 1, 33100 TAMPERE
puh. 044 099 0166, sähköposti: toimisto@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi

TATAMURI© -taideryhmä 2020
Muistisairaille ja heidän läheisilleen tai tukihenkilölle ja tuettavalle. Mukaan mahtuu 4 paria, jotka sitoutuvat osallistumaan viiteen kokoontumiseen.Tavoitteena mm. rikastuttaa vuorovaikutusta, tukea kognitiivisia taitoja, mahdollisuus itseilmaisuun ja valinnan vapauteen, onnistumisen kokemukset, hienomotoriset taitojen ylläpitäminen. Kokoontumiset aina klo 10.30 - 12.30, päivät 14.1., 21.1., 29.1., 5.2. ja 12.2.2020. Sitovat ilmoittautumiset 18.12.2019 mennessä puh. 044 099 0166 tai toimisto@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi.