Ryhmätoiminta Tampereella

Tammikuun ryhmätoiminta Tampereella on peruttu.

Etäryhmistä voit kysyä lisää toimistosta.

Tampereella toimivia työntekijöiden ohjaamia muistisairaiden ja läheisten vertaisryhmiä. Ryhmät kokoontuvat pääsääntöisesti joka toinen viikko ja ne on suunnattu sairauden eri vaiheisiin huomioiden kunkin ryhmän erityistarpeet ja toiveet. Tampereella kokoontuu sairastuneiden ryhmien kanssa yhtäaikaisesti neljä läheisten ryhmää. Sivuvalikosta löytyvät erikseen ryhmät sairastuneille, läheisille sekä työikäisille.

Ohjelmamuutokset mahdollisia. Huolehdimme osallistujien turvaväleistä ja hygieniaohjeistuksesta.

Kevätkausi tammi-toukokuu
Syyskausi syys-joulukuu

Tiedustelut

Pirkanmaan Muistiyhdistys ry
Hammareninkatu 7, 3. krs, 33100 TAMPERE
puh. 044 099 0166, sähköposti: toimisto@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi

UUSI HYVINVOINTIRYHMÄ ETÄNÄ

Tule mukaan etäryhmään, jossa tavoittelemme yhdessä ja yksilöinä parempia elämäntapoja ja aivoterveyttä!
Ryhmässä käsitellään erilaisia aivoterveyttä edistäviä teemoja, kuten elintapoja sekä tehdään aivojumppaa. Ryhmä toteutuu etänä TEAMS:N kautta. Osallistuminen on helppoa: saat osallistumislinkin sähköpostiisi.

Ryhmän kokoontumiset: klo 17:00 - 18:30, ma 31.1., to 3.2., ma 7.2., to 10.2., ma 14.2. ja to 17.2.2022

Ryhmän järjestää terveydenhoitajaopiskelijat Aliisa Honkamäki ja Tiia Kiukainen yhdessä Pirkanmaan Muistiyhdistys ry:n kanssa.

Ilmoittautumiset: puh. 044 099 0166 tai toimisto@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi

Tampere. Finland.