Ikaalinen

Ohjelmamuutokset mahdollisia. Huolehdimme osallistujien turvaväleistä ja hygieniaohjeistuksesta.

MUISTIKAHVILAT

Koiviston Kotileipomon kahvila, Vanha Tampereentie 15-17, Ikaalinen. Koolla kerran kuukaudessa tiistaisin klo 11:00-12:30.

Kevään kahvilat:

• 23.1. Aivot aktiiviseksi - Aivotreenit
  • 20.2. Liikunnasta hyvinvointia
  • 19.3. Milloin huolestua muistista?
  • 16.4. Aivotervelliset valinnat
  • 14.5. Tervetuloa kesä! - Musiikkia ja visailua

Ei ennakkoilmoittautumista, kaikille avoin.

Lisätiedot: Riina Mannismäki 044 730 5270, riina.mannismaki@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi

VERTAISRYHMÄ

Jyllinkotien ravintola Sofiassa, Jyllinkatu 3, Ikaalinen.
Huom! Sisäänkäynti ravintola Sofian ovesta. Keskustelu- ja vertaisryhmä muistisairausdiagnoosin saaneille ja läheisille.

Kokoontuu kerran kuukaudessa maanantaisin klo 14:00 - 15:30

• 15.1., 12.2., 11.3., 15.4. ja 20.5.2024

Lisätiedot: Riina Mannismäki 044 730 5270 riina.mannismaki@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi

Ikaalisten ryhmä päätti kevätkauden 6.6. ja aloitti kesäkauden makkaranpaistolla Jyllinkodeilla. Vertaisryhmän syyskausi starttaa 4.9. klo 14.00 Jyllinkotien ravintola Sofiassa ja Muistikahvila 19.9. klo 11.00–12.30 Koiviston Kotileipomon kahviossa. Tervetuloa!

Ikaalisten vertaisryhmässä koottiin yhteistyössä kesän tunnelmiin liittyvä runo:

Vaaleanvihreät pienet lehdet tanssivat järvimaiseman edessä; kuovin huutoa odotan.
Lumi sulaa, purot solisevat. Voi sitä ihanaa lintujen viserrystä, on kevät!
Linnunlaulu korvissani soi, tulvivan puron varrella on keltaisenaan kukkivia rentukoita.
Hullu, innostunut käki!
Rakastan linnunlaulua, peilityyni vedenpinta kimmelsi, perhoset ilmassa leikkiä lyö.
Kun käki kukahtaa, niin hepo haassa elää, jo väistyi pimeys!

Ikaalisten vertaisryhmä toivottaa tämän yhteistyössä rakennetun runon välityksellä kaikille oikein hyvää kesää! Syksyllä tavataan!