Diagnoosin saaneille

Ohjelmamuutokset mahdollisia. Huolehdimme osallistujien turvaväleistä ja hygieniaohjeistuksesta.

Ahaa! - Aivotreeniä yhdessä

Ryhmä alkuvaiheen muistisairausdiagnoosin saaneille. Ahaa-ryhmänohjauksen avulla pohditaan elämässä tarvittavia ajattelutaitoja ja ongelmanratkaisukykyä monipuolisten kynä-paperitehtävien avulla. Ryhmä kokoontuu joka toinen torstai parittomilla viikoilla.
Syyskausi alkaa maanantaina 13.9. klo 13:00-14.30.

Muistikoulu - tietoa ja tukea muistisairaalle ja läheiselle 2021

Soveltuu parhaiten hiljattain muistisairausdiagnoosin saaneelle ja läheiselle. Molemmille omat ryhmät, joissa käsitellään samoja teemoja eri näkökulmista katsottuna.
Syyskausi alkaa maanantaina 6.9. klo 17:00-18.30.

Miesten ryhmä

Ohjattu vertaistukiryhmä muistisairausdiagnoosin saaneille miehille. Samaan aikaan läheiset kokoontuvat omassa ryhmässä. Ryhmä kokoontuu joka toinen keskiviikko parillisilla viikoilla.
Syyskausi alkaa keskiviikkoisin 8.9. klo 13:00 - 14:30.

Aamuvirkut

Ohjattu vertaistukiryhmä muistisairausdiagnoosin saaneille. Samaan aikaan läheisillä oma ryhmä. Ryhmä kokoontuu joka toinen tiistai.
Syyskausi alkaa tiistaina 14.9. klo 10:00-11.30.

Muistikuntoutujien ryhmä

Ohjattu vertaistukiryhmä muistisairausdiagnoosin saaneille. Samaan aikaan läheisillä oma ryhmä. Ryhmä kokoontuu joka toinen keskiviikko.
Syyskausi alkaa  keskiviikkona 1.9. klo 13:00-14.30.

Naisten ryhmä

Ohjattu vertaistukiryhmä muistisairausdiagnoosin saaneille naisille. Samaan aikaan läheisillä oma itsenäisesti kokoontuva ryhmä. Ryhmä kokoontuu joka toinen tiistai parillisilla viikoilla.
Syyskausi alkaa tiistaina 7.9. klo 13:00-14.30.

Pirkanmaan muistiaktiivit

Muistiaktiivit ovat muistisairauksiin sairastuneiden ihmisten ja läheisten asiantuntijaryhmä. Ryhmän tehtävänä on tuoda esiin näkemyksiä muistiperheiden kannalta tärkeistä kysymyksistä Pirkanmaan maakunassa. Toivomme yhteydenottoja Pirkanmaan maakunnan muistiperheiltä, jotta maakunnallisuus aktiivitoiminnassa toteutuisi! Tampereella Muistiaktiivit kokoontuvat kerran kuukaudessa yhdistyksen toimistolla. Ota rohkeasti yhteyttä muistiaktiivi Jouni Rasiin puh. 050 326 2435.

Syyskauden ensimmäinen kokoontuminen 24.9.2021 klo 10:00-11:30

Tervetuloa mukaan!