Työikäisille

Ohjelmamuutokset mahdollisia. Huolehdimme osallistujien turvaväleistä ja hygieniaohjeistuksesta.

Työikäisten etävertaistukiryhmä

Ryhmä on tarkoitettu pirkanmaalaisille työikäisille muistisairausdiagnoosin saaneille. Ryhmä kokoontuu kerran kuukaudessa maksuttomassa Microsoft Teams sovelluksessa. Osallistumista varten tarvitset tietokoneen, tabletin tai älypuhelimen, jossa on toimiva nettiyhteys.

Syksyn 2021 etätapaamiset; 8.9, 13.10, 10.11 ja 8.12. klo 17.00 - 18.30. Ilmoittautumiset ja lisätiedot: Laura Sarkonsalo puh. 044 774 5866 tai Akseli Tuuri puh. 050 431 9299.

Ryhmä työiässä diagnoosin saaneille ja läheisille

Vertaistukiryhmä työiässä muistisairausdiagnoosin saaneille ja heidän läheisilleen.  Sekä diagnoosin saaneille että läheisille on omat ohjatut ryhmät,  jotka kokoontuvat samanaikaisesti. Ryhmä kokoontuu kuukausittainklo 17.30 - 19.00 Muistiyhdistyksen tiloissa, Hammareninkatu 7 3. krs, Tampere.  Syksyn 2021 tapaamiset; 30.9, 28.10, 25.11 ja 16.12.  Lisätietoja Lauralta tai Akselilta.

Pirkanmaan muistiaktiivit

Muistiaktiivit ovat muistisairauksiin sairastuneiden ihmisten ja läheisten asiantuntijaryhmä. Ryhmän tehtävänä on tuoda esiin näkemyksiä muistiperheiden kannalta tärkeistä kysymyksistä Pirkanmaan maakunassa. Toivomme yhteydenottoja Pirkanmaan maakunnan muistiperheiltä, jotta maakunnallisuus aktiivitoiminnassa toteutuisi! Tampereella Muistiaktiivit kokoontuvat kerran kuukaudessa yhdistyksen toimistolla. Ota rohkeasti yhteyttä muistiaktiivi Jouni Rasiin puh. 050 326 2435.

Syyskauden ensimmäinen kokoontuminen 24.9.2021 klo 10:00-11:30