Työikäisille

Ryhmätoiminta jatkuu epidemiatilanteen salliessa

Ohjelmamuutokset mahdollisia. Huolehdimme osallistujien turvaväleistä ja hygieniaohjeistuksesta.
Huom! Poikkeusolojen vuoksi ryhmiin ennakkoilmoittautuminen.

Työikäisten etävertaistukiryhmä

Ryhmä on tarkoitettu pirkanmaalaisille työikäisille muistisairausdiagnoosin saaneille. Ryhmä kokoontuu kerran kuukaudessa maksuttomassa Microsoft Teams sovelluksessa. Osallistumista varten tarvitset tietokoneen, tabletin tai älypuhelimen, jossa on toimiva nettiyhteys. Kevään etätapaamiset; 10.2, 10.3, 14.4, 5.5. ja 9.6.2021 klo 17.00 - 18.30. Ilmoittautumiset ja lisätiedot: Laura Sarkonsalo puh. 044 774 5866 tai Akseli Tuuri puh. 050 431 9299.

Ryhmä työiässä diagnoosin saaneille ja läheisille

Vertaistukiryhmä työiässä muistisairausdiagnoosin saaneille ja heidän läheisilleen.  Sekä diagnoosin saaneille että läheisille on omat ohjatut ryhmät,  jotka kokoontuvat samanaikaisesti. Ryhmä kokoontuu kuukausittain aina klo 17.30 - 19.00 Muistiyhdistyksen tiloissa, Hammareninkatu 7 3. krs, Tampere. Ryhmä kokoontuu epidemiatilanteen vuoksi toistaiseksi etäyhteydellä. Lisätietoja Lauralta tai Akselilta.

Tatamuri© -taideryhmä aloittaa 2021

Muistisairaille ja heidän läheisilleen tai tukihenkilölle ja tuettavalle. Mukaan mahtuu 4 paria, jotka sitoutuvat osallistumaan viiteen kokoontumiseen.Tavoitteena mm. rikastuttaa vuorovaikutusta, tukea kognitiivisia taitoja, mahdollisuus itseilmaisuun ja valinnan vapauteen, onnistumisen kokemukset, hienomotoriset taitojen ylläpitäminen.

Pirkanmaan muistiaktiivit

Muistiaktiivit ovat muistisairauksiin sairastuneiden ihmisten ja läheisten asiantuntijaryhmä. Ryhmän tehtävänä on tuoda esiin näkemyksiä muistiperheiden kannalta tärkeistä kysymyksistä Pirkanmaan maakunassa. Toivomme yhteydenottoja Pirkanmaan maakunnan muistiperheiltä, jotta maakunnallisuus aktiivitoiminnassa toteutuisi! Tampereella Muistiaktiivit kokoontuvat kerran kuukaudessa yhdistyksen toimistolla. Ota rohkeasti yhteyttä muistiaktiivi Jouni Rasiin puh. 050 326 2435.