Työikäisille

Ohjelmamuutokset mahdollisia. Huolehdimme osallistujien turvaväleistä ja hygieniaohjeistuksesta.

Työikäisten etävertaistukiryhmä

Ryhmä on tarkoitettu pirkanmaalaisille työikäisille muistisairausdiagnoosin saaneille. Ryhmä kokoontuu kerran kuukaudessa maksuttomassa Microsoft Teams sovelluksessa. Ryhmässä keskustellaan ja tehdään aivotreenejä yhdessä. Osallistumista varten tarvitset tietokoneen, tabletin tai älypuhelimen, jossa on toimiva nettiyhteys.

Kevään 2022 etätapaamiset; 12.1., 9.2., 16.3., 13.4., 11.5. ja 8.6.2022 klo 17.00 - 18.00. Ilmoittautumiset ja lisätiedot: Laura Sarkonsalo puh. 044 774 5866 tai Akseli Tuuri puh. 050 431 9299.

Ryhmä työiässä diagnoosin saaneille ja läheisille

Vertaistukiryhmä työiässä muistisairausdiagnoosin saaneille ja heidän läheisilleen.  Sekä diagnoosin saaneille että läheisille on omat ohjatut ryhmät,  jotka kokoontuvat samanaikaisesti. Ryhmä kokoontuu kuukausittain klo 17.30 - 19.00 Muistiyhdistyksen tiloissa, Hammareninkatu 7, 3. krs, Tampere.  Kevään 2022 tapaamiset; 24.2., 31.3., 28.4. ja 19.5.2022.  Lisätietoja Lauralta tai Akselilta.

Pirkanmaan muistiaktiivit

Muistiaktiivit ovat muistisairauksiin sairastuneiden ihmisten ja läheisten asiantuntijaryhmä. Ryhmän tehtävänä on tuoda esiin näkemyksiä muistiperheiden kannalta tärkeistä kysymyksistä Pirkanmaan maakunassa. Toivomme yhteydenottoja Pirkanmaan maakunnan muistiperheiltä, jotta maakunnallisuus aktiivitoiminnassa toteutuisi! Tampereella Muistiaktiivit kokoontuvat kerran kuukaudessa yhdistyksen toimistolla. Ota rohkeasti yhteyttä muistiaktiivi Jouni Rasiin puh. 050 326 2435  tai Risto Niemelään puh. 040 064 2828. Kevätkauden seuraava kokoontuminen 13.5.2022 klo 14:00-15:30.