Pirkkala

Muistikahvila jatkaa epidemiatilanteen salliessa.

Ohjelmamuutokset mahdollisia. Huolehdimme osallistujien turvaväleistä ja hygieniaohjeistuksesta.

Muistikahvilaan otetaan rajallinen osallistujamäärä.

Alzheimer-päivän tapahtuma

striimattuna Tampereelta ti 21.9.2021 klo 14-15:30 Pirkkalan senioritalon ruokasalissa. Ohjelman löydät täältä.

MUISTIKAHVILA

Pirkkalan senioritalon ruokasalissa, Perkiöntie 55, Pirkkala. Kaikille avoin, ohjelmallinen kahvila. Kokoontuu kerran kuukaudessa tiistaisin klo 14:00 - 15:30:

• 21.9., 19.10., 16.11. ja 14.12.2021

Lisätiedot:
Marjukka Minkkinen puh. 050 365 2118
Eeva Tyrväinen puh. 044 7389373 tai eeva.tyrvainen@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi

KEVÄTKAUDEN PÄÄTÖS JA PIRKKALAN OSASTON 10 VUOTISJUHLA KERÄSI SATAPÄISEN JUHLAVÄEN HAIKKAAN

Pirkkalan Haikan lava täyttyi juhlijoista kauniina kesäiltana 15.6. viettämään syntymäpäiviä ja tanssimaan. Sää suosi ja Pyhäjärven kauniit rantamaisemat loivat upeat puitteet juhlalle. Vieraita saapui bussikyydeillä Huittisista saakka sekä mm. sisarosastosta Lempäälästä.

Posetiivari Sir Väinämön iloiset sävelet johdattivat yleisön juhlapaikalle. Toiminnanjohtaja toivotti yleisön tervetulleeksi ja juhlapuheen piti vuoden muistilähettiläs Esko Roine. Hän kertoi näytelmästä Katoava maa sekä mielenkiintoisia tarinoita muistista ja muistamattomuudesta näyttelijän uraltaan. Paikallisosaston puuhanaiset Leena Pitkänen, Raija Rautio ja Leena Holst tarinoivat ja tunnelmoivat menneiden vuosien muistoissa. Tanssija Tero Lehtimetsän klovniesitys johdatti yleisön mielenkiintoisella tavalla baletin historiaan. Yhdistyksen puheenjohtaja ojensi Muistiliiton hopeisen ansiomerkin Leena Holstille sekä Arja Telanteelle ja vapaaehtoiset saivat kukkasensa.

Täytekakkukahvien jälkeen ilta jatkui tanssiaisten merkeissä Ilkka Esselström Bandin tahdittamana ja Anitta Mattila kauniin laulun siivittämänä.