Pälkäne

Ohjelmamuutokset mahdollisia. Huolehdimme osallistujien turvaväleistä ja hygieniaohjeistuksesta.

MUISTIKAHVILA

Nuijan talo, Onkkaalantie 102, Pälkäne. Avoin kohtaamispaikka kaikille muistiasioista kiinnostuneille. Muistikahvilaan olet tervetullut juttelemaan, kuulemaan ja kyselemään muistiin liittyvistä asioista. Muistikahvilassa on kuukausittain vaihtuva teemaluento.

Kokoontuu kerran kuukaudessa maanantaisin klo 13:00 - 14:30.

Kevätkausi 2022:

• 21.2. Muistisairaudet ja tulevaisuuden näkymät, toiminnanjohtaja Teija Siipola, Pirkanmaan Muistiyhdistys ry
  • 21.3. Milloin pitäisi huolestua muistista?
  • 11.4. Muistiystävällinen ravinto
  • 16.5. Musiikin vaikutus hyvinvointiin

Tervetuloa!

Lisätiedot: Muistiohjaaja  Susanne Lempinen puh. 050 330 8515 tai susanne.lempinen@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi

KANGASALA - PÄLKÄNE JUHLI
15 TOIMINTA-VUOTTAAN

Kangasalan Palvelusäätiön Jalmarin Kodolla vietettiin keskiviikkona 14.12.2016 Kangasala-Pälkäne paikallisosaston 15-vuotisjuhlaa joulupuuron ja torttukahvien merkeissä. Paikalla oli viitisenkymmentä juhlavierasta. Puheiden ja runonlausunnan lomassa laulettiin joululauluja, joita säesti Kangasalan seurakunnan kanttori Janne Kyrönlahti. Mukana oli myös diakoni Riikka Rantakallio sekä iloinen joukko paikallisosaston perustajajäseniä.

Tilaisuudessa yhdistyksen toiminnanjohtaja ojensi Muistiliiton hopeisen ansiomerkin Tanja Pitkäniitylle. Ansiomerkki myönnetään vapaaehtoistyössä pitkään toimineelle henkilölle tai muutoin erityisen ansioituneelle muistityön kentällä vaikuttaneelle ihmiselle.

Kangasalan Palvelusäätiön Jalmarin Kodolla vietettiin keskiviikkona 14.12.2016 Kangasala-Pälkäne paikallisosaston 15-vuotisjuhla.