Pälkäne

Vertaisryhmä jatkaa epidemiatilanteen salliessa.

Ohjelmamuutokset mahdollisia. Huolehdimme osallistujien turvaväleistä ja hygieniaohjeistuksesta.

VERTAISRYHMÄ

Perhekeskus Pirtillä, Keskustie 1, Pälkäne. Muistisairausdiagnoosin saaneille ja heidän läheisilleen.

Kokoontuu kerran kuukaudessa klo 13:00 - 14:30:

• 19.4. ja 10.5.2021

Lisätiedot: Marjo Haavisto puh. 050 330 8515 tai marjo.haavisto@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi

Yleisöluento etäyhteydellä Tampereelta

Perustietoa muistisairauksista

ma 19.4.2021 klo 17:00 - 18:30 Mikkolan navetalla Keskitie 5, Luopioinen

Luennoitsijana geriatri Mikko Seppälä

Ilmoittaudu puh. 050 330 8515

KANGASALA - PÄLKÄNE JUHLI
15 TOIMINTA-VUOTTAAN

Kangasalan Palvelusäätiön Jalmarin Kodolla vietettiin keskiviikkona 14.12.2016 Kangasala-Pälkäne paikallisosaston 15-vuotisjuhlaa joulupuuron ja torttukahvien merkeissä. Paikalla oli viitisenkymmentä juhlavierasta. Puheiden ja runonlausunnan lomassa laulettiin joululauluja, joita säesti Kangasalan seurakunnan kanttori Janne Kyrönlahti. Mukana oli myös diakoni Riikka Rantakallio sekä iloinen joukko paikallisosaston perustajajäseniä.

Tilaisuudessa yhdistyksen toiminnanjohtaja ojensi Muistiliiton hopeisen ansiomerkin Tanja Pitkäniitylle. Ansiomerkki myönnetään vapaaehtoistyössä pitkään toimineelle henkilölle tai muutoin erityisen ansioituneelle muistityön kentällä vaikuttaneelle ihmiselle.

Kangasalan Palvelusäätiön Jalmarin Kodolla vietettiin keskiviikkona 14.12.2016 Kangasala-Pälkäne paikallisosaston 15-vuotisjuhla.