Pälkäne

Vertaisryhmä jatkaa tammikuussa 2021 epidemiatilanteen salliessa.

Ohjelmamuutokset mahdollisia. Huolehdimme osallistujien turvaväleistä ja hygieniaohjeistuksesta.

VERTAISRYHMÄ

Perhekeskus Pirtillä, Keskustie 1, Pälkäne. Muistisairausdiagnoosin saaneille ja heidän läheisilleen.

Kokoontuu kerran kuukaudessa:

• ma 14.12.2020 klo 13:00 - 14:30 PERUTTU!

Lisätiedot: Marjo Haavisto puh. 050 330 8515 tai marjo.haavisto@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi

KANGASALA - PÄLKÄNE JUHLI
15 TOIMINTA-VUOTTAAN

Kangasalan Palvelusäätiön Jalmarin Kodolla vietettiin keskiviikkona 14.12.2016 Kangasala-Pälkäne paikallisosaston 15-vuotisjuhlaa joulupuuron ja torttukahvien merkeissä. Paikalla oli viitisenkymmentä juhlavierasta. Puheiden ja runonlausunnan lomassa laulettiin joululauluja, joita säesti Kangasalan seurakunnan kanttori Janne Kyrönlahti. Mukana oli myös diakoni Riikka Rantakallio sekä iloinen joukko paikallisosaston perustajajäseniä.

Tilaisuudessa yhdistyksen toiminnanjohtaja ojensi Muistiliiton hopeisen ansiomerkin Tanja Pitkäniitylle. Ansiomerkki myönnetään vapaaehtoistyössä pitkään toimineelle henkilölle tai muutoin erityisen ansioituneelle muistityön kentällä vaikuttaneelle ihmiselle.

Kangasalan Palvelusäätiön Jalmarin Kodolla vietettiin keskiviikkona 14.12.2016 Kangasala-Pälkäne paikallisosaston 15-vuotisjuhla.