Parkano

Muistikahvila ja muistikerho ovat tauolla toistaiseksi, seuraa ilmoittelua paikallislehdessä!

Ohjelmamuutokset mahdollisia. Huolehdimme osallistujien turvaväleistä ja hygieniaohjeistuksesta.

MUISTIKERHO

Palvelukeskus Rantakodon Mummon kammarissa, Niementie 2, Parkano.

Muistikerho muistisairauteen sairastuneille ja heidän läheisilleen.

Seuraa paikallislehden seuratoimintapalstaa.

Yhteyshenkilö: Arja Grönfors 0400 952 556, arja.gronfors@gmail.com

Muistihoitaja

Parkanon muistihoitajan (Kaisa Koivula) vastaanotto Rauhalan palvelukeskuksessa.
Ajanvaraus numerosta 044 786 5340.

MUISTIKAHVILA

Palvelukeskus Rantakodolla,
Niementie 2, Parkano.

Muistikahvila on avoinna kerran kuukaudessa:  klo 13 - 15

ajankohdat ilmoitetaan myöhemmin

Muistikahvilassa on tarjolla kahvia, mukavaa yhdessäoloa ja virkistystä! Kahvila on tarkoitettu kaikille Parkanolaisille, muistiasioista kiinnostuneille. Olet tervetullut juttelemaan, kyselemään ja kuulemaan aivoterveyteen ja muistiin liittyvistä asioista. Saat myös neuvoja kaikenlaisiin arjen ongelmiin. Tule tutustumaan!

Lisätietoja:
Arja Grönfors 0400 952 556, arja.gronfors@gmail.com
Kristina Uotila 044 730 5270, kristina.uotila@pirkanmaanmuistiyhdistys.fi

Kevätpäättäjäisissä oli tunnelmaa! Muistikahvilan sydän, Arja Grönfors raitapaidassa kuvan oikeassa reunassa.
Kevätpäätteeseen kuuluu perinteisesti grillimakkara ja makoisat kahvit, niin myös tänäkin vuonna. Yhdessäolo, pienet visat ja yhteislaulu, niistä koostuu me henki! Parkanon Muistikahvilan väki toivottaa hyvää kesää kaikille!

Iloa ja mielihyvää palvelutaloihin!

"Ilokseni olen saanut jo kolmen vuoden ajan Muistiyhdistyksen vapaaehtoisena Muistikerhon puitteissa kuljettaa Lidlistä ilmaisia ”ylipäiväkukkia” palvelutaloihin, jopa kolmekin kertaa viikossa. Milloin kärryllisen, milloin vähän vähemmän. Ne ovat tuottaneet valtavasti silmäniloa ja mielihyvää korona aikana, niin palvelutalon asukkaille kuin henkilökunnalle ja olen saanut viedä paljon kauniita kiitoksia Lidlin henkilökunnalle".

Arja Grönfors, Pirkanmaan Muistiyhdistyksen vapaaehtoinen, Parkanon Muistikerhon/kahvilan vetäjä

Parkanossa kehitettiin hieno yhteistyömuoto: Lidlin "ylijäämäkukista" riittää silmäniloa monille Parkanon palvelukotien asukkaille.

Itsenäisyyspäiväjuhla Parkanossa.

Parkanon Muistikerhon itsenäisyyspäivän tapahtumasta on kehittymässä juhlava perinne. 5.12.2021 vietettiin jo kolmatta juhlahetkeä tunnelmallisessa Parkanon Wanhassa Pappilassa.

Juhlapuheen piti Panu Tyrkkö. Puheenvuoro oli isänmaallinen ja kertoi nuorten kunnioituksesta omaa maataan kohtaan. Juhlassa huomioitiin Parkanon Sotaveteraanit ry:n puheenjohtaja Hannu Tyrkkö tekemästään vapaaehtoistyöstä veteraanien ja lottien hyväksi. Juhlassa nautittiin musiikkiesityksestä sekä pitopöydän antimista.

Parkanon Sotaveteraanit ry:n puheenjohtajaa Hanny Tyrkköä muistettiin juhlassa hänen vapaaehtoisesta työstään veteraanien ja lottien hyväksi.